Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δάφνη Φ. | 2 Μαΐου 2020, 23:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιστροφή των Λατινικών στη διαδικασία αξιολόγησης των φοιτητών είναι μία κίνηση που οφείλει να γίνει. Χωρίς διάθεση να υποτιμηθεί το μάθημα της Κοινωνιολογίας που άλλωστε είναι μία επιστήμη που έχει πολλά να προσφέρει στα παιδιά, τα Λατινικά οφείλουν να διδάσκονται και να εξετάζονται με τη βαρύτητα και τη σημασία που επί χρόνια δίνεται στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών διότι στην πραγματικότητα, είναι το ήμισυ του πολιτισμού μας. Είναι απογοητευτικές οι εκπτώσεις που γίνονται στον πολιτισμό στη χώρα μας, ας θεραπεύσουμε τουλάχιστον εκ των υστέρων ένα λάθος που εξ αρχής δεν έπρεπε να έχει συμβεί.