Το επαγγελματικό λύκειο πρέπει να έχει ανοιχτές τις πόρτες του σε κάθε άνθρωπο που θέλει να μάθει μια τέχνη!!! Το ηλικιακό κριτήριο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, αποκλείει τόσο τους νέους ανθρώπους που επιθυμούν να φοιτήσουν και να πετύχουν την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια όσο και τους μεγαλύτερους που θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις και εφόδια ώστε να μπουν στον επαγγελματικό στίβο. Σχετικά με την φοίτηση ενηλικων μαθητών έχω να πω πως διδάσκω 23 χρόνια στην επαγγελματική εκπαίδευση και ποτέ οι μαθητές αυτοί δεν δημιουργούν προβλήματα στο σχολείο. Το αντίθετο συμβαίνει, βάζουν την ώριμή τους πινελιά και συμπαρασύρουν θετικά τους ανήλικους. Χαιρόμαστε πάντα που τους έχουμε! Ποια έρευνα αποδεικνύει πως οι ενήλικες μαθητές δημιουργούν προβλήματα και εκφοβίζουν τους ανήλικους;;;; Αν θέλετε πραγματικά να μειωθεί η ανεργία και να δώσετε ευκαιρίες σε ανθρώπους που ίσως καθυστέρησαν να βρουν το δρόμο τους και θέλουν να ακολουθήσουν μια ειδικότητα του ΕΠΑΛ και να μπουν στον χώρο της εργασίας θα πρέπει να αποσύρετε τα άρθρα 51 και 52.
Το επαγγελματικό λύκειο πρέπει να έχει ανοιχτές τις πόρτες του σε κάθε άνθρωπο που θέλει να μάθει μια τέχνη!!! Το ηλικιακό κριτήριο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, αποκλείει τόσο τους νέους ανθρώπους που επιθυμούν να φοιτήσουν και να πετύχουν την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια όσο και τους μεγαλύτερους που θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις και εφόδια ώστε να μπουν στον επαγγελματικό στίβο. Σχετικά με την φοίτηση ενηλικων μαθητών έχω να πω πως διδάσκω 23 χρόνια στην επαγγελματική εκπαίδευση και ποτέ οι μαθητές αυτοί δεν δημιουργούν προβλήματα στο σχολείο. Το αντίθετο συμβαίνει, βάζουν την ώριμή τους πινελιά και συμπαρασύρουν θετικά τους ανήλικους. Χαιρόμαστε πάντα που τους έχουμε! Ποια έρευνα αποδεικνύει πως οι ενήλικες μαθητές δημιουργούν προβλήματα και εκφοβίζουν τους ανήλικους;;;; Αν θέλετε πραγματικά να μειωθεί η ανεργία και να δώσετε ευκαιρίες σε ανθρώπους που ίσως καθυστέρησαν να βρουν το δρόμο τους και θέλουν να ακολουθήσουν μια ειδικότητα του ΕΠΑΛ και να μπουν στον χώρο της εργασίας θα πρέπει να αποσύρετε τα άρθρα 51 και 52.