Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Καζακλή Κωνσταντία ΠΕ02 | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο για μας τους πιο παλιούς εκπαιδευτικούς να γινόμαστε κάθε φορά θύματα της εκάστοτε κυβερνητικής αλλαγής. Όποτε αλλάζει η κυβέρνηση, πρέπει να "πεθαίνουμε" από το άγχος των αλλαγών. Έτσι και τώρα συζητούνται ανατρεπτικές αλλαγές, επειδή πιστεύεται πως οι προγραμματισμοί της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν εκ θεμελίων λανθασμένοι και πρέπει να αλλάξουν εκ βάθρων, για να επιβεβαιωθεί για ακόμη μια φορά μια νέα μοναδική σωστή πολιτική. Γιατί σε έναν τομέα τόσο νευραλγικό, όπως αυτός της παιδείας, δεν υπάρχει μια σύγκλιση απόψεων από όλα τα κόμματα και πρέπει κάθε φορά όλα να αλλάζουν, σαν να μην ήταν τίποτε από τα προηγούμενα κεκτημένα σωστό; Για τους εκπαιδευτικούς δεν είναι θέμα πολιτικής και κομματικής τοποθέτησης, είναι θέμα δημοκρατικής συνείδησης και αξιοκρατίας. - Η ρύθμιση του 60% από τον ΑΣΕΠ και 40% από τον πίνακα είναι νομίζω και από εμάς τους παλαιότερους αποδεκτή -παρόλο που μας είχε αδικήσει η κατάργηση της επετηρίδας και κινδυνέψαμε να μη διοριστούμε ποτέ- γιατί δίνει τη δυνατότητα δύο διεξόδων για διορισμό και δε μετατρέπει το διορισμό σε μονόδρομο μόνο από τον ΑΣΕΠ. Γιατί πρέπει να καταργηθεί; Υπάρχουν άτομα που βρίσκονται ψηλά στη λίστα και έχουν εκεί εναποθέσει τις ελπίδες τους για διορισμό, γιατί αυτά τα άτομα μπορεί να μη στάθηκαν τόσο τυχερά με τον ΑΣΕΠ. Δε μιλάμε για άτομα που τα μόρια της προϋπηρεσίας τα πήραν αναξιοκρατικά -και βέβαια όλοι οι αναξιοκρατικοί τρόποι πρέπει να καταργηθούν- αλλά για όσους μια ζωή παρακαλούσαν να δουλέψουν στο δημόσιο και κάποτε τους δόθηκε αξιοκρατικά η ευκαιρία και άρχισαν να μαζεύουν προϋπηρεσία. -Η ρύθμιση των 24 μηνών με μία οποιαδήποτε επιτυχία στον ΑΣΕΠ πάλι μας βρήκε σύμφωνους, γιατί προσπαθήσαμε και αποδείξαμε ότι και με το σύστημα του ΑΣΕΠ μπορούμε να αντεπεξέλθουμε. Γιατί πρέπει να παίρνουμε μέρος κάθε φορά σε καινούριο ΑΣΕΠ, όταν ήδη έχουμε επιτύχει με "κόστος ψυχής" σε προηγούμενους; Μιλάμε για άτομα με ή χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις που τα παραμερίσαμε όλα για μία, δύο ή και τρεις μέχρι τώρα επιτυχίες.Πόσο μπορεί κανείς να αντέξει ακόμα; Αυτή η ρύθμιση είναι πολύ δίκαιη για όσους γνωρίζουν τις υποχρεώσεις ενός εκπαιδευτικού και τι σημαίνει να δουλεύεις και ταυτόχρονα να διαβάζεις για ΑΣΕΠ. Πιστεύω κάποτε να δικαιωθούμε όλοι όσοι το αξίζουμε πραγματικά. Καλή επιτυχία στον καθένα μας. Φιλόλογος πτυχιούχος του 1991, με 2 επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, με 3 τέκνα και διανύοντας τον τρίτο χρόνο ως αναπληρώτρια (δύο εκ των οποίων σε δυσπρόσιτα σχολεία).