Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελίζα Νικάκη | 2 Μαΐου 2020, 23:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Η κατάργηση της κοινωνιολογίας από πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα με βρίσκει κάθετα αντίθετη, ενώ ταυτόχρονα, θεωρώ τη σύγκριση Κοινωνιολογίας και Λατινικών ως μη χρήσιμη και αναποτελεσματική. Πιστεύω πως θα έπρεπε οι μαθητές να μπορούν να επιλέξουν ένα από τα δύο μαθήματα για να εξεταστούν πανελλαδικά, ανάλογα με τις σχολές που επιθυμούν να εισαχθούν. Η κοινωνιολογία μας βοηθά να αναπτύξουμε κριτική σκέψη και αντίληψη, οι οποίες οδηγούν στην κατανόηση της άρρηκτης σχέσης-σύνδεσης κοινωνικών, ιστορικών, οικονομικών και πολιτικών συνθηκών. Βάζει τα θεμέλια για τη δημιουργία υπεύθυνων, ενεργών και ελεύθερων πολιτών,απαλλαγμένων από στερεότυπα και προκαταλήψεις, οι οποίοι να μπορούν να συμμετέχουν στο ραγδαία μεταβαλλόμενο σύγχρονο κόσμο και να είναι σε θέση να κατανοούν τις κοινωνικές σχέσεις, τα κοινωνικά φαινόμενα και τις συνθήκες που τα παράγουν. Μας οδηγεί στην αμφισβήτηση κοινότοπων ερμηνειών για προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, προσφέροντάς μας ένα διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων αυτών, με βασικό εργαλείο τη λογική. Διδάσκεται σε πάνω από 180 πανεπιστημιακά τμήματα ως υποχρεωτικό μάθημα ή μάθημα επιλογής, επομένως είναι αναγκαία η διατήρηση της ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Με εκτίμηση