Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκη Κυβελέα | 2 Μαΐου 2020, 23:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ.Υπουργέ Σχετικά με την κατάργηση της Κοινωνιολογίας ,θα ήθελα να επισημάνω τα ακόλουθα -Η Κοινωνιολογία είναι σύγχρονη επιστήμη,διαθέτει τεράστιο γνωστικό και θεωρητικό πεδίο. -Δημιουργεί προβληματισμούς και συμπεριφορές ενάντια σε μορφές και εκφάνσεις φασισμού . -Ενισχύει μέσα από διάλογο και αντιπαραθέσεις τη δημοκρατία,διαμορφώνοντας ώριμες πολιτικές συμπεριφορές. Ως εκ τούτου,η διδασκαλία της είναι επιβεβλημένη,ιδιαίτερα σήμερα ,στην εποχή των έντονων ταχυτήτων των αντιφάσεων των εξελίξεων και των συνεχών αλλαγών για όλους τους μαθητές και κυρίως της Γ Λυκείου που ανοίγουν τα φτερά τους στη κοινωνία. Επιπροσθέτως το μάθημα της Κοινωνιολογίας θα πρέπει να διατηρηθεί στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της κατεύθυνσης Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών επιστημών,μια και για 70 και πλέον έτη,συμπορεύεται με τις άλλες επιστήμες του πεδίου ανταλλάσσοντας εμπειρίες ,προσεγγίσεις ,μεθοδολογία ,ενισχύοντας τη μεταξύ τους σχέση. Ειδάλως,σχολές Κοινωνικών Επιστημών του πεδίου θα στερηθούν βασικό τους μάθημα. Κα Υπουργέ Μετά από αυτά,παρακαλώ να ανακαλέσετε την απόφασή σας ,και να παραμείνει το μάθημα της Κοινωνιολογίας στα προς εξέταση μαθήματα για την εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση . Με εκτίμηση