Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σοφοκλής | 2 Μαΐου 2020, 23:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φοιτητές εν δυνάμει εκπαιδευτικοί και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί πλήττονται από το συγκεκριμένο νομοσχέδιο καθώς προβλέπεται πως ο ανώτατος αριθμός μαθητών από 22 που είναι τώρα θα μπορεί να φτάσει στους 24-26 μαθητές σε ένα τμήμα. Και αυτό σε συνθήκες πανδημίας που όλη η χώρα προσπαθεί να τηρήσει τα μέτρα προστασίας. Οι σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις στη διεθνή βιβλιογραφία μιλούν για μικρό αριθμό μαθητών ώστε να υπάρχει ισότητα ευκαιριών στη τάξη, να μη μένει κανείς εκτός, να μην δυσκολεύει η διαχείριση της τάξης κ.α. Διαφορετικά να αναμένουμε το επόμενο νομοσχέδιο να προβλέπει ανώτατο αριθμό 30 μαθητών και να βάλουμε πλώρη τη δεκαετία του ’70. Η συγκεκριμένη κίνηση εκτός από αντιπαιδαγωγική είναι και αντεργατική καθώς με την εφαρμογή του νομοσχεδίου πολλοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα απολυθούν και δε θα επαναπροσληφθούν λόγω του μειωμένου αριθμού τμημάτων. Έτσι δυσκολεύει ακόμη περισσότερο και ο μελλοντικός διορισμός των απόφοιτων των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης της χώρας.