Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ευκλείδης | 3 Μαΐου 2020, 00:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παραμερίζοντας τις πολιτικές χροιές και εστίαζοντας στο ζητούμενο. Kαι τα δύο μαθήματα είναι επωφελή για την επερχόμενη επιστημονική συγκρότηση του εν δυνάμει φοιτητή. Παρόλα αυτά, πρέπει να τονίσουμε τη σπουδαιότητα και την υπέροχη των Λατινικών. Η περιβόητη "νεκρή γλώσσα" συνεχίζει να υφίσταται στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες ευρωπαΐκες χώρες που αποτελεί και αφετηρία τους. Η ύπαρξη των Λατινικών πέρα από τη χρησιμότητα που έχει για να αποκτηθεί η στοιχειώδης διασύνδεση των γλωσσικών της απογόνων, είναι και αναγκαία σε ένα μεγάλο κομμάτι των διαθέσιμων προς επιλογή σχολών στο πεδίο των Ανθρωπιστικών Σπουδών. Δεν δύναται να περνάνε ως φοιτητές σε Σχολές Νομικής, Φιλολογίας και Φιλοσοφίας μαθητές που δεν έχουν καμία επαφή με τη λατινική γλώσσα και μεγάλο κομμάτι των σπουδών τους καθώς και η ορολογία τους βασίζεται σε αυτή. Επομένως σε μια αναπόφευκτη σύγκριση μεταξύ των δύο, το μάθημα των Λατινικών οφείλει να είναι παρόν. Απαραίτητη θεωρείται ωστόσο η ανανέωση των σχολικών εγχειριδίων καθώς και του μαθήματος μιας και η δομή του είναι αποτρεπτική προς την κατανόηση των μαθητών στη διάρκεια ενός μόνο σχολικού έτους.