Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελσα | 3 Μαΐου 2020, 00:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μία μητέρα που το παιδί μου δίνει φέτος πανελλήνιες στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών. Βλέπω τον ενθουσιασμό της από την αρχή της σχολικής χρονιάς σχετικά με την Κοινωνιολογία και το πόσο χρήσιμο της φαίνεται το συγκεκριμένο μάθημα τόσο για την κατανόηση της κοινωνικής πραγματικότητας όσο και για το μάθημα της Έκθεσης. Είναι ένα παιδί το οποίο θέλει να σπουδάσει κοινωνικές επιστήμες μετά από την επαφή της με την Κοινωνιολογία. Προβληματίζεται όμως από τη στιγμή που έμαθε την πρόθεση του Υπουργείου να το καταργήσει από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, γιατί φοβάται ότι δεν θα μπορεί να έχει ένα επαγγελματικό μέλλον στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ελπίζω ότι θα ξανασκεφτείτε την αναγκαιότητα της παραμονής του μαθήματος ώστε να μην περιορίζετε τους ορίζοντες των νέων παιδιών που θέλουν να σπουδάσουν κοινωνικές επιστήμες.