Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χριστόφορος Γιατράκος | 3 Μαΐου 2020, 00:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η κίνηση αντικατάσταση της κοινωνιολογίας με τα Λατινικά .Τα Λατινικά είναι μια γλώσσα κ μάλιστα νεκρή -δεν ακούγεται πια .Τι μπορεί να προσφέρει αυτό το μάθημα στους μαθητές του Λυκείου;;Η κοινωνιολογία είναι επιστήμη κ μάλιστα σύγχρονη -παντα επίκαιρη κ η εκμάθηση των εννοιών της οξύνει την κριτική ικανότητα των παιδιών,την αντίληψη τους για τον κόσμο κ τα σύγχρονα προβλήματα .Η κοινωνιολογία διδάσκεται στα περισσότερα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια κ σχολεία -αντίθετα τα Λατινικά δεν διδάσκονται ούτε στην Ιταλία -και εκεί αρχαία ελληνικά κάνουν -Η κίνηση επαναφοράς του μαθήματος αυτού που χρησιμεύει μόνο στους φιλολόγους -δείχνει μόνο πολιτική εμπάθεια στην προηγούμενη κυβέρνηση -Σκεφτείτε όμως τι είναι χρησιμότερο για τα παιδιά -μια σύγχρονη επιστήμη που συναντάει κανεις στην πλειοψηφία των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (όχι μόνο της θεωρητικής ) η μια γλώσσα -που δεν έχει χρηστική αξία γιατί δεν ακούγεται πια .....100 χρονια πίσω ;;;; Εκσυγχρονιστείτε επιτέλους!!’