Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Πέτρος Σαμούχος | 3 Μαΐου 2020, 00:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι λάθος να αυξηθούν οι μαθητές στα τμήματα. Στα σχολεία μας φοιτούν αλλοδαπά παιδιά, Ρωμά και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Αν αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα τότε de facto οι μαθητές αυτοί θα παραμεληθούν, καθώς και να θέλουν οι εκπαιδευτικοί να βοηθήσουν, απλά θα αδυνατούν να διαχειριστούν τα πολυμελή τμήματα. Αντιλαμβανόμαστε ότι σκοπός του μέτρου είναι ο περιορισμός των κονδυλίων για την παιδεία και όχι ο εξορθολογισμός και η ενίσχυση. Μόνο με μια αύξηση των κονδυλίων, με θετικά μέτρα και με διορισμούς μπορούμε να μιλάμε για ενίσχυση.Κινήστε σε λάθος πλαίσιο.