Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη Α. | 3 Μαΐου 2020, 00:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κοινωνιολογία είναι η επιστήμη που μας διευρύνει τους ορίζοντες. Μας κάνει να αντιληφθούμε ότι είμαστε κομμάτι ενός συνόλου ενός όλου. Μέσα σε αυτό το όλο υπάρχουμε και από αυτό προερχόμαστε. Η κατανόηση των δομών του όλου και των μηχανισμών του σε συνδυασμό με τη γνώση της ιστορίας μας καθιστά ικανούς να μπορούμε να αντιληφθούμε τη πραγματικότητα ως δυναμική συνέχεια που προκύπτει από κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Η κοινωνιολογία είναι μέρος αυτού του όλου της επιστημονικής γνώσης. Παράλληλα, η κοινωνιολογία μας διδάσκει την αμφισβήτηση. Χωρίς την αμφισβήτηση δεν υπάρχει εξέλιξη. Το να προσπαθούμε να ιεραρχήσουμε της επιστήμες με βάση τη χρησιμότητα τους στην αγορά εργασίας είναι σαν να θέλουμε να απανθρωποποιήσουμε τα υποκείμενα και να θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινωνία άψυχων και άβουλων αλλά παρόλα αυτά αποδοτικών ανθρώπων που παράγουν έργο. Η κάθε επιστήμη έχει τη συνεισφορά της. Ειρήνη Α. (εκπαιδευτικός προωτοβάθμιας και οικονομολόγος)