Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Προς "συναδέλφους" ΠΕ02 | 3 Μαΐου 2020, 00:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν θα μπω στο επιστημονικό - παιδαγωγικό κομμάτι της συζήτησης... Αλλά θα ήθελα να απευθυνθώ στους φιλολόγους εκπαιδευτικούς που τάσσονται εναντίον της κοινωνιολογίας... Γνωρίζετε ότι με την κατάργηση της κοινωνιολογίας αλλάζει, προς το χειρότερο, για έναν ολόκληρο κλάδο συναδέλφων σας το εργασιακό του καθεστώς; Γνωρίζετε ότι αν η κοινωνιολογία δεν υφίσταται ως μάθημα, οι συνάδελφοί σας ΠΕ78, στην καλύτερη περίπτωση θα πηγαίνουν σε 3-4 σχολεία για να καλύψουν ωράριο και στη χειρότερη δεν θα υπάρχουν καν στο λύκειο; Γνωρίζετε ότι η κοινωνιολογία στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει πουθενά; Γνωρίζετε ότι το μοναδικό μάθημα που έχουν οι ΠΕ78 αποκλειστική ανάθεση είναι η κοινωνιολογία (όλα τα άλλα είναι κοινή ανάθεση με ΠΕ80); Γνωρίζετε ότι με την αφαίρεση των λατινικών δεν μειώθηκαν καθόλου οι συνολικές ώρες των ΠΕ02; Τα γνωρίζετε αυτά "συνάδελφοι"; Την επόμενη ημέρα λοιπόν στον συνάδελφό σας ΠΕ78, που θα είναι εργασιακά επί ξύλου κρεμάμενος, εσείς τι θα του πείτε; Για τη "σπουδαιότητα του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού" και την αξία της "ανθρωπιστικής εκπαίδευσης";