• Σχόλιο του χρήστη 'Πασχάλης Κυρτσόπουλος' | 3 Μαΐου 2020, 00:34

    Διαβάζοντας και ξανά διαβάζοντας το «17», δε μου μένει να κάνω κάτι άλλο, παρά να ψάξω. Να ψάξω το γιατί, το γιατί των γιατί και πίσω από αυτό. Όσο όμως κι αν ψάξω, όσο όμως κι αν προσπαθώ δε βλέπω πουθενά σ’ αυτή την προσθήκη το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, το συμφέρον των μαθητών, το συμφέρον της οικογένειας. Πουθενά!!! Το μόνο που βλέπω είναι αναστάτωση, εμπαιγμός, απογοήτευση. Γιατί αποκλείεται τους αποφοίτους των Λυκείων από την απόκτηση ενός πτυχίου ή ενός δεύτερου πτυχίου. Πρέπει υποχρεωτικά να τους μετακινήσετε στην κατάρτιση επιβαρύνοντάς τους οικονομικά; Γιατί; Δεν θέλω να σχολιάσω την αναστάτωση που δημιουργεί αυτή σας η ρύθμιση στη λειτουργία των σχολείων και των διευθύνσεων. Δε θέλω να σχολιάσω την ομηρεία των αναπληρωτών. Έτσι κι αλλιώς όταν οι καθηγητές χρειάζεται να υποστηρίξουν τις διάφορες μεταρρυθμίσεις σας ή κάποιες έκτακτες καταστάσεις (όπως αυτή που διανύουμε), είναι ΦΙΛΟΤΙΜΟΙ, εργατικοί, εφευρετικοί, ενώ όταν πρόκειται να εξυπηρετήσετε εσείς τα δικά σας συμφέροντα είναι απλώς «αριθμοί». Αλλαγές, μεταρρυθμίσεις, βελτιώσεις για το καλό του Δημόσιου σχολείου, για το καλό των μαθητών, για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ! Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν….. Άμεση απόσυρση των άρθρων 51 και 52.