Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Άγγελος Κανάκης | 3 Μαΐου 2020, 00:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παρούσα χρονική συγκυρία του COVID-19 αποδείχθηκε περίτρανα πόσο απαραίτητη είναι η γνώση της Βιολογίας και βέβαια η διδασκαλία της σε όλες τις τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι προφανής ο λόγος που ενοποιήθηκε εκ νέου η θετική Ο.Π. με αυτή των επιστημών υγείας: λιγότερα ολιγομελή τμήματα, λιγότερες θέσεις των «ενοχλητικών» βιολόγων που πρέπει να προσληφθούν αναπληρωτές. Η συγχώνευση των δύο Ο.Π. με μείωση των ωρών διδασκαλίας θα κάνει πιο εύκολη την «λεηλάτηση» ωρών και θέσεων από τους συναδέλφους φυσικούς στους οποίους η ηγεσία αρκετές φορές έχει φανεί αρκετά φιλικά διακείμενη. 8 χρόνια δίδασκα το μάθημα της βιολογίας και της χημείας στη γ’ λυκείου. Αν δεν υπάρχει ισότιμη αντιμετώπιση όλων των μαθημάτων στην κατεύθυνση αυτή, νομίζω ότι θα αποδειχθεί μέγα λάθος το πισωγύρισμα που πραγματοποιείται με τις διατάξεις αυτές. Άλλο τόσο απαραίτητη στην εποχή κρίσης που ζούμε είναι και η γνώση βασικών αρχών της Κοινωνιολογίας στη γένεση και εξέλιξη των κοινωνικών φαινομένων. Η επαναφορά του μαθήματος των λατινικών στην Ο.Π. Ανθρωπιστικών σπουδών δεν είναι σωστό να γίνει εις βάρος του μαθήματος της κοινωνιολογίας και μάλιστα να το αντικαταστήσει εξ´ ολοκλήρου στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Θα ήταν δυνατόν να διδάσκεται ισότιμα το μάθημα της κοινωνιολογίας με αυτό των λατινικών στη ΟΠ ανθρωπιστικών και να δίνεται στις εξετάσεις ως επιλογή με κάποιο συντελεστή βαρύτητας για τις σχολές που είναι αντίστοιχο.