Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ | 3 Μαΐου 2020, 00:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας. Πολύ συγκεκριμένα κ για τον λόγο που δημιουργήθηκε αυτό το μέσο, θέλω να αναφέρω ότι δεν χρειάζεται να υφίσταται ή το ένα ή το άλλο. Υπάρχει κ η λέξη επιλογή. Τι πιο δημοκρατικό; Δεν θα ευλογήσω τα γένια των σπουδών μου, αυτών της κοινωνιολογίας, για προφανείς λόγους. Έγιναν πολλές καταθέσεις και αναφορές από συναδέλφους μου, που αφορούν στην χρησιμότητα αυτής και με τα οποία συμφωνώ. Στον οδηγό σπουδών αναλύονται φλέγοντα και επίκαιρα θέματα, πιο πολύ από ποτέ. Η κοινωνιολογία αποτελεί το κλειδί της διεπιστημονικότητας. Προτείνετε κάτι πιο χρήσιμο κ ουσιαστικό; Δεν θα εναντιωθώ όμως ούτε στο αντικείμενο των λατινικών, ένα μάθημα που διδάχθηκα, συμπάθησα κ κατανόησα. Αποτελεί την βάση για την εκμάθηση πολλών ξένων γλωσσών με κοινό λατινογενές υπόβαθρο, για παράδειγμα. Η εισαγωγή ωστόσο σε κοινωνικές σχολές απαιτεί αυστηρά μαθήματα στις πανελλήνιες με συναφές αντικείμενο. Γιατί η κυβέρνηση επιλέγει λοιπόν το μάθημα των λατινικών έναντι της κοινωνιολογίας; και τι προτείνετε; να χρησιμοποιήσουμε τα λατινικά για να ερμηνεύσουμε αυτή σας την θέση; Ευχαριστώ.