Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελένη Κουνελλα | 3 Μαΐου 2020, 01:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρότι ανήκω στους Πε02 (φιλολόγους) δεν μπορώ να κατανοήσω όπως και τόσοι άλλοι συνάδελφοι με ποια λογική καταργείται από τις πανελλήνιες εξετάσεις ένα μάθημα όπως η κοινωνιολογία για να επανέλθει ένα μάθημα όπως τα λατινικά. Τα μαθήματα αφορούν δύο εντελώς διαφορετικά αντικείμενα τα οποία θα μπορούσαν κάλλιστα να διδάσκονται και να εξετάζονται αμφοτερα στις πανελλαδικές εξετάσεις εφόσον φυσικά η διδασκαλία του μαθήματος των λατινικών αναμορφωθεί πλήρως γιατί δεν πιστεύω ότι υπάρχει ούτε ένας φιλόλογος που θα συμφωνούσε ότι ο τρόπος με τον οποίο διδασκόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια το μάθημα είχε να προσφέρει οτιδήποτε ουσιώδες στους μαθητές. Από την άλλη είδαμε φέτος την κοινωνιολογία να διδάσκεται προκαλώντας το γνήσιο ενδιαφέρον των μαθητων οι οποίοι έδειξαν ξεκαθαρα ότι έχουν να κερδίσουν από το συγκεκριμένο μάθημα που θίγει ζητήματα που αφορούν την άγρια καθημερινότητα που αντιμετωπίζουν και που καλούνται να αντιμετωπίσουν στο αβέβαιο μέλλον που τους περιμένει. Τα παιδιά βρήκαν ένα ενδιαφέρον σε έναν θεσμό,όπως οι πανελλήνιες,που κατακρίνεται,όχι άδικα,για την προτροπή των μαθητών σε στείρα αποστήθιση. Δικαιολογειστε μας αν μη τι άλλο την συγκεκριμένη ενέργεια που επιλέγετε να κάνετε σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τη χώρα μας και ολόκληρο τον πλανητη εφόσον είναι φανερό ότι υπάρχουν τόσες ενστάσεις από μαθητές και καθηγητές που δεν συμφωνούν με τις αποφάσεις και τη στάση σας.