Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΧΙΜΟΣ | 3 Μαΐου 2020, 02:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να μην αποκλειστεί το μάθημα της Κοινωνιολογίας από τα εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ Λυκείου, ζητά ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με Αναφορά που απηύθυνε στον υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αριστείδη Μπαλτά, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Η Αναφορά του Θεσσαλού πολιτικού κατατέθηκε στη βουλή μετά την ανακοίνωση του Δ.Σ. της Ελληνικής Κοινωνιολογικής Εταιρείας (ΕΚΕ), που υπογράφει ο πρόεδρός της κ. Σωκράτης Κονιόρδος. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται «η ΕΚΕ εν όψει της αναθεώρησης του εξεταστικού συστήματος πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, διαπιστώνει με ανησυχία αλλά και με έντονη απορία το γεγονός πως από τα εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ Λυκείου αποκλείεται το μάθημα της Κοινωνιολογίας». Η ΕΚΕ εκτιμά ότι «για μια ακόμη φορά φαίνεται να κυριαρχεί η πάγια και διαχρονική υποβάθμιση του ρόλου και της διδασκαλίας των Κοινωνικών Επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το γεγονός αυτό καθίσταται εξαιρετικά προβληματικό σε μια εποχή, όπως η δική μας, η οποία απαιτεί περισσότερο από ποτέ την καλλιέργεια και την ανάπτυξη μιας διευρυμένης συνείδησης, η οποία να αντιπαρατίθεται με ορθολογισμό και κριτική στα φαινόμενα της βίας, της κοινωνικής ανισότητας, του ρατσισμού, της πολιτικής απάθειας, της κοινωνικής αλλοτρίωσης και της αξιακής σύγχυσης». Για τους λόγους αυτούς, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συνηγορεί στην έκκληση της ΕΚΕ προς τη «νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να πράξει τα δέοντα, βλέποντας με ευρύτητα πνεύματος, προοδευτική και ορθολογική διάθεση τόσο τη θέση που πρέπει να έχει η διδασκαλία της Κοινωνιολογίας μέσα στο αναλυτικό πρόγραμμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όσο και το ρόλο της ως εξεταζόμενου μαθήματος στις συναφείς επιστημονικές κατευθύνσεις».