Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Διονύσιος Ευαγγέλου | 3 Μαΐου 2020, 02:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς τη σωστή κατεύθυνση είναι η επαναφορά των λατινικών, καθώς ο ελληνορωμαϊκός πολιτισμός είναι ένας από τους δύο πυλώνες του νεοελληνικού πολιτισμού. Ο δεύτερος πυλώνας είναι η ορθόδοξη παράδοση. Για αυτό καλώ το υπουργείο να πάρει τη γενναία απόφαση και να εισάγει τα θρησκευτικά ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα και στις τρεις κατευθύνσεις. Η μόνη ένσταση που ίσως υπάρχει αφορά το γεγονός ότι οι Ρωμαίοι ήταν αυτοί που σταύρωσαν τον Χριστό αλλά μπορούμε να υπερβούμε αυτή τη δυσκολία με την εισαγωγή της διδασκαλίας της γραμμικής α' και της γραμμικής β' ως ξένες γλώσσες και στις τρεις τάξεις του λυκείου καθώς αποτελούν το θεμέλιο των θεμελίων γλωσσικά. Επίσης ίσως θα ήταν χρήσιμη η συστηματική προπόνηση των μαθητών στο άθλημα της ελληνορωμαϊκής πάλης καθώς όπως έχει αναφερθεί πολλες φορές ο ελληνορωμαϊκος πολιτισμός...