Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 3 Μαΐου 2020, 02:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1)Τις κρίσιμες μέρες που διανύουμε λόγω της πανδημίας είναι πασιφανής η συσχέτιση των μαθηματικών με τις επιστήμες υγείας. Συνεπώς κρίνεται επιτακτική και ολοφάνερη η ανάγκη της εξέτασης των μαθηματικών προσανατολισμού ως πέμπτο υποχρεωτικό μάθημα στη για την εισαγωγή των Υποψηφίων στις Σχολές Επιστημών Υγείας. 2)Θα πρέπει οι ετήσιοι προαγωγικοί βαθμοί των τριών τάξεων του λυκείου να συνυπολογίζονται , έστω και σε μικρό ποσοστό,π.χ 2+3+5=10%, στην εξαγωγή του τελικού βαθμού πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Διαφορετικά ακυρώνεται ο ρόλος της τράπεζας θεμάτων. 3) Η γεωμετρία και η άλγεβρα της β΄λυκείου θα πρέπει να εξετάζονται υποχρεωτικά από όλους τους μαθητές της β λυκείου στις προαγωγικές εξετάσεις.