Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος | 3 Μαΐου 2020, 07:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα Λατινικά ειναι απαιραιτητα να μείνουν και να ξαναεπιστρεψουν στην εκπαίδευση και ως εξεταζόμενο μαθημα φυσικα καθως ειναι απαραίτητο εφόδιο για καποιον που ασχολείται με τις φιλολογικές επιστήμες και τις επιστήμες του γενικότερου πολιτισμού απλα πτοεί να υπάρξει μια αλλαγή να αλλάξει το περιεχόμενο το γραμματικοσυντακτικο του μαθήματος αυτου και να μαθαίνουν τα παιδια την ιστορία της λατινικής λογοτεχνίας καθως το να δουλεύει καποιος ενα κειμενο χωρις να γνωρίζει τον συγγραφέα λατινιστη ειναι ασήμαντο για την απόκτηση γενικής και οχι μονο ειδικής γνώσης του μαθηματος.