Διαβάζοντας τις θέσεις που έχουν γραφτεί παραπάνω στην διαβούλευση,
καταλαβαίνω πως υπάρχει ένα επιχείρημα για την μετατροπή των Γυμνασίων/Λυκείων των Πειραματικών Σχολείων των τριών Πανεπιστημίων σε πρότυπα,λειτουργώντας στον ίδιο χώρο με τα αντίστοιχα πειραματικά Δημοτικά:
Να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για να μελετηθεί το bullying
και να πειραματιστούμε στην αντιμετώπισή του.
Οι συνθήκες για bullying είναι οι ιδανικές καθώς:
1. Δύο ανεξάρτητα σχολεία βρίσκονται σε κοινό προαύλιο.
2. Το ένα σχολείο έχει μεγαλύτερους μαθητές από το άλλο.
3. Το σχολείο με τους μεγαλύτερους φοιτητές είναι από τα "εκλεκτά" πρότυπα, ενώ το άλλο όχι.
4. Οι μαθητές του προτύπου δεν έχουν μαθητεύσει ή έχουν αδέλφια στο άλλο σχολείο, και δεν έχουν κάποια συμπάθεια σε αυτό.
Άρα οι μικροί μαθητές είναι υποδεέστεροι, και πρέπει να τους το κάνουν σαφές αυτό.
Όμως, αν αυτός είναι ο στόχος του νομοσχεδίου, δεν θα ήθελα να δω αυτό τον πειραματισμό στο δικό μου παιδί, ή τουλάχιστον να το ήξερα από τη στιγμή που γινόταν δεκτό το παιδί στο σχολείο, και να έπαιρνα τις αποφάσεις μου.
Ως τώρα τα παιδιά των συνδεδεμένων πειραματικών σχολείων προαυλίζονται μαζί αρμονικά, και γνωρίζονται μεταξύ τους και με τα αδέλφια τους από τα πρώτα τους χρόνια στο σχολείο - όπως σε σχολεία μιας γειτονιάς.
Φροντίστε παρακαλώ για τη διόρθωση των αστοχιών που έχουν δημιουργηθεί στο νομοσχέδιο (π.χ. ΠΣΠΑ).
Διαβάζοντας τις θέσεις που έχουν γραφτεί παραπάνω στην διαβούλευση, καταλαβαίνω πως υπάρχει ένα επιχείρημα για την μετατροπή των Γυμνασίων/Λυκείων των Πειραματικών Σχολείων των τριών Πανεπιστημίων σε πρότυπα,λειτουργώντας στον ίδιο χώρο με τα αντίστοιχα πειραματικά Δημοτικά: Να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για να μελετηθεί το bullying και να πειραματιστούμε στην αντιμετώπισή του. Οι συνθήκες για bullying είναι οι ιδανικές καθώς: 1. Δύο ανεξάρτητα σχολεία βρίσκονται σε κοινό προαύλιο. 2. Το ένα σχολείο έχει μεγαλύτερους μαθητές από το άλλο. 3. Το σχολείο με τους μεγαλύτερους φοιτητές είναι από τα "εκλεκτά" πρότυπα, ενώ το άλλο όχι. 4. Οι μαθητές του προτύπου δεν έχουν μαθητεύσει ή έχουν αδέλφια στο άλλο σχολείο, και δεν έχουν κάποια συμπάθεια σε αυτό. Άρα οι μικροί μαθητές είναι υποδεέστεροι, και πρέπει να τους το κάνουν σαφές αυτό. Όμως, αν αυτός είναι ο στόχος του νομοσχεδίου, δεν θα ήθελα να δω αυτό τον πειραματισμό στο δικό μου παιδί, ή τουλάχιστον να το ήξερα από τη στιγμή που γινόταν δεκτό το παιδί στο σχολείο, και να έπαιρνα τις αποφάσεις μου. Ως τώρα τα παιδιά των συνδεδεμένων πειραματικών σχολείων προαυλίζονται μαζί αρμονικά, και γνωρίζονται μεταξύ τους και με τα αδέλφια τους από τα πρώτα τους χρόνια στο σχολείο - όπως σε σχολεία μιας γειτονιάς. Φροντίστε παρακαλώ για τη διόρθωση των αστοχιών που έχουν δημιουργηθεί στο νομοσχέδιο (π.χ. ΠΣΠΑ).