Αξιότιμη κυρία Κεραμέως, Αξιότιμη κυρία Ζαχαράκη,
Ως προς την τροποποίηση στ΄ του Άρθρου 29 (Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016)
Είναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς να αποκλείονται από τους πίνακες για 3 χρόνια αρνούμενοι την απόσπαση. Αυτό συμβαίνει, διότι δεν γνωρίζουν τα κενά. Η ενημέρωση του Υπουργείου δεν τους καλύπτει και όταν αποσπώνται βρίσκονται σε θέση/θέσεις , για τις οποίες δεν είχαν ενημερωθεί.
Πρέπει να θεσμοθετηθούν διαφανείς διαδικασίες υπολογισμού κενών, τοποθετήσεων και μετακινήσεων, εάν θέλουμε να θεωρούμαστε δημοκρατική και ευνομούμενη χώρα.
Πριν να πάρει απόφαση ένας εκπαιδευτικός για το εάν θα ξενιτευτεί, πρέπει να γνωρίζει τον τόπο εγκατάστασης και εργασίας. Νομίζω είναι αυτονόητο. Γιατί να τιμωρείται επομένως;
Αξιότιμη κυρία Κεραμέως, Αξιότιμη κυρία Ζαχαράκη, Ως προς την τροποποίηση στ΄ του Άρθρου 29 (Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016) Είναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς να αποκλείονται από τους πίνακες για 3 χρόνια αρνούμενοι την απόσπαση. Αυτό συμβαίνει, διότι δεν γνωρίζουν τα κενά. Η ενημέρωση του Υπουργείου δεν τους καλύπτει και όταν αποσπώνται βρίσκονται σε θέση/θέσεις , για τις οποίες δεν είχαν ενημερωθεί. Πρέπει να θεσμοθετηθούν διαφανείς διαδικασίες υπολογισμού κενών, τοποθετήσεων και μετακινήσεων, εάν θέλουμε να θεωρούμαστε δημοκρατική και ευνομούμενη χώρα. Πριν να πάρει απόφαση ένας εκπαιδευτικός για το εάν θα ξενιτευτεί, πρέπει να γνωρίζει τον τόπο εγκατάστασης και εργασίας. Νομίζω είναι αυτονόητο. Γιατί να τιμωρείται επομένως;