Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μαριάννα Α | 3 Μαΐου 2020, 08:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ η αύξηση των αγγλικών στη πρώτη και δευτερα δημοτικού είναι λάθος γιατί τα παιδιά αυτής της ηλικίας κ ειδικά της πρώτης δεν ξέρουν καλά καλά την μητρική τους γλώσσα.Επισης είναι γνωστό ότι οι ξένες γλώσσες δυστυχώς δεν μαθαίνονται όπως θα πρεπε στα σχολεία.Θεωρω λάθος την αύξηση αυτή εις βαρος άλλων μαθημάτων και συνάμα την μείωση ωρών άλλων συναδέλφων.Επισης δεν πρέπει να παραβλέψουμε την αύξηση των παιδιών στις σχολικές τάξεις στα 26 παιδιά.Ολοι γνωρίζουμε ότι δεν μπορεί να γίνει ουσιαστικό μάθημα με τόσα παιδιά κ ειδικά εν μέσω πανδημίας.Που εξυπηρετεί όλο αυτό;Η αύξηση αυτή σηματοδοτεί κ την μείωση χιλιάδων αναπληρωτων που τόσα χρόνια είναι με μια βαλίτσα στο χέρι.Το μεγαλύτερο ποσοστό της Παιδείας βασίζεται στους αναπληρωτες!Πότε θα αναγνωριστεί η προσφορά αυτών των ανθρώπων;Επίσης θεωρω ότι το μάθημα της θεατρικής αγωγής πρέπει να γυρίσει και στην πέμπτη κ έκτη δημοτικού όπως ήταν παλιά και να απευθυνεται σε όλες τις τάξεις του δημοτικού.Μην ξεχνάμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το μάθημα στην ψυχολογία των παιδιών