Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη Elena | 27 Δεκεμβρίου 2010, 00:24
Το μόνο πράγμα που λειτουργεί σωστά και δικαία στην Ελλάδα και δεν τολμά να το αμφισβητήσει κανείς είναι ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ!! Σας παρακαλώ αφήστε στην ησυχία του τον τρόπο εισαγωγής στα τμήματα! (α) Είναι άδικο για τα παιδιά από την επαρχία που με το σημερινό μηχανογραφικό επιλέγουν ΤΜΗΜΑ (π.χ. επιλέγουν κατά σειρά τμήμα πολιτικών μηχανικών ΕΜΠ-ΑΠΘ-ΠΑΤΡΩΝ-ΒΟΛΟΥ κτλ)και όχι πόλη όπως θα τα αναγκάζετε να κάνουν, αν επιλέγουν σχολή (δηλαδή θα βρίσκονται σε άσχετο τμήμα, πχ χημικών μηχανικών ΕΜΠ , στερώντας τους μια άλλη επιλογή σε άλλη πόλη-σχολή που είναι μέσα στις δυνατότητές τους, πχ πολιτικών Ξάνθης). (β)Επιπλέον, είναι αδικία να αποφασίζει μια ομάδα καθηγητών για το μέλλον των πρωτοετών. Αυτό που με κάνει να ανησυχώ περισσότερο ειναι ότι οι πρυτάνεις συμφωνούν με αυτήν την αλλαγή... Ευχαριστώ