Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αθηνά Γκριτζάλα | 3 Μαΐου 2020, 09:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με τη Γλωσσολογία, η γλώσσα εμπεδώνεται κατά τη μελέτη της συγχρονίας αλλά και της διαχρονίας της. Ως εκ τούτου, ούτε τα Λατινικά, ούτε τα Αρχαία Ελληνικά έχουν "πεθάνει". Εξάλλου, οι βασικές γνώσεις που προσφέρονται στο Λύκειο στους μαθητές της κατεύθυνσης των Ανθρωπιστικών σπουδών, θα τους επιτρέψουν να μελετούν με ευχέρεια κείμενα από το πρωτότυπο. Αυτό είναι το επιστημονικό αντικείμενό τους... Σχετικά με την καλλιέργεια ήθους και δημοκρατικής συνείδησης που επιβάλλεται να αποτελεί κορυφαία μέριμνα της εγκύκλιας εκπαίδευσης, αυτή δεν διαμορφώνεται στη Γ΄ Λυκείου και με τις εξετασιοκεντρικές πρακτικές που όλοι γνωρίζουμε. Κάτι τέτοιο θα πρέπει πρώτιστα να απασχολεί τη σχολική κοινότητα και δη τις ειδικότητες που εξ ορισμού βρίσκονται εγγύτερα στον στόχο αυτό.