Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Μ | 3 Μαΐου 2020, 09:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα θέλαμε να μάθουμε σε ποια παιδαγωγικά κριτήρια που προάγουν την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου βασίστηκε το υπουργείο ώστε να αποφασίσει την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα καθώς και τη θέσπιση ελάχιστου αριθμού μαθητών στα 7/θ και άνω σχολεία. Προφανώς και ο μοναδικός στόχος είναι η μείωση αριθμού τμημάτων και συνεπώς οργανικών θέσεων.