Θεωρώ ότι η εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στο νηπιαγωγείο, ως εκπαιδευτική δράση βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ/ΣΕΦΑΑ θεσμοθετημένα έχουν τα απαραίτητα επιστημονικά εφόδια, ώστε να δραστηριοποιήσουν κινητικά τους μικρούς μαθητές, να βελτιώσουν τις κινητικές τους δραστηριότητες και προφανώς έχουν κατανοήσει το γενικό και ειδικό πλαίσιο της διδασκαλίας της Φυσικής Αγωγής, τόσο πρακτικά όσο και θεωρητικά.
Όσον αφορά την πρόθεση επιμόρφωσης των νηπιαγωγών σχετικά με τις κινητικές δεξιότητες των νηπίων θεωρώ ότι βρίσκεται εξίσου προς τη σωστή κατεύθυνση, όχι όμως ώστε να υποκαταστήσει τη διδασκαλία του αντικειμένου της Φυσικής Αγωγής από τους εξειδικευμένους επιστήμες αλλά διότι πρέπει κάθε ειδικότητα που ασχολείται με διδασκαλία μαθητών/-τριων που βρίσκονται σε παιδική-εφηβική ηλικία να είναι ενήμερη για την σωματική εξέλιξη και τα στάδια ανάπτυξης των κινητικών τους δραστηριοτήτων. Αλίμονο, αν μια επιμόρφωση υποκαθιστούσε την Πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Κρίνω δε σκόπιμο, αντίστοιχη επιμόρφωση-επικαιροποίηση των γνώσεων των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής που θα κληθούν να διδάξουν, σε θέματα που άπτονται της ψυχοσυναισθηματικής εκπαίδευσης των μαθητών του νηπιαγωγείου.
Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω ότι η ανασκόπηση της πρόσφατης βιβλιογραφίας επιβεβαιώνει τις θετικές προοπτικές της διδασκαλίας αντικειμένων της Φυσικής Αγωγής στο νηπιαγωγείο και δεν θα πρέπει να αγνοείται.
Θεωρώ ότι η εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στο νηπιαγωγείο, ως εκπαιδευτική δράση βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ/ΣΕΦΑΑ θεσμοθετημένα έχουν τα απαραίτητα επιστημονικά εφόδια, ώστε να δραστηριοποιήσουν κινητικά τους μικρούς μαθητές, να βελτιώσουν τις κινητικές τους δραστηριότητες και προφανώς έχουν κατανοήσει το γενικό και ειδικό πλαίσιο της διδασκαλίας της Φυσικής Αγωγής, τόσο πρακτικά όσο και θεωρητικά. Όσον αφορά την πρόθεση επιμόρφωσης των νηπιαγωγών σχετικά με τις κινητικές δεξιότητες των νηπίων θεωρώ ότι βρίσκεται εξίσου προς τη σωστή κατεύθυνση, όχι όμως ώστε να υποκαταστήσει τη διδασκαλία του αντικειμένου της Φυσικής Αγωγής από τους εξειδικευμένους επιστήμες αλλά διότι πρέπει κάθε ειδικότητα που ασχολείται με διδασκαλία μαθητών/-τριων που βρίσκονται σε παιδική-εφηβική ηλικία να είναι ενήμερη για την σωματική εξέλιξη και τα στάδια ανάπτυξης των κινητικών τους δραστηριοτήτων. Αλίμονο, αν μια επιμόρφωση υποκαθιστούσε την Πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Κρίνω δε σκόπιμο, αντίστοιχη επιμόρφωση-επικαιροποίηση των γνώσεων των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής που θα κληθούν να διδάξουν, σε θέματα που άπτονται της ψυχοσυναισθηματικής εκπαίδευσης των μαθητών του νηπιαγωγείου. Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω ότι η ανασκόπηση της πρόσφατης βιβλιογραφίας επιβεβαιώνει τις θετικές προοπτικές της διδασκαλίας αντικειμένων της Φυσικής Αγωγής στο νηπιαγωγείο και δεν θα πρέπει να αγνοείται.