Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΟΥ | 3 Μαΐου 2020, 09:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΝΑΙ στην Κοινωνιολογία στις Πανελλήνιες γιατί: εφοδιάζει θετικά τους μαθητές για τις μελλοντικές τους επιλογές αναφορικά με συμπεριφορά και δράσεις, τους βοηθά να μελετούν τους 'άλλους' ως διαφορετικούς και όχι να τους κρίνουν με αξιακά κριτήρια κατώτερους, οικοδομεί μια στάση ζωής πιο ενεργή και λιγότερο παθητική, ωθεί τους μαθητές στη συμμετοχή από την απλή ακρόαση, εξηγεί τις κοινωνικές αλλαγές εφοδιάζοντας τους μαθητές με κριτική σκέψη, κατευθύνει μακριά από δόγματα και προκαταλήψεις σε δράση, συνεπικουρεί το μάθημα της έκθεσης. Η επιστήμη της Κοινωνιολογίας εξελίσσεται μαζί με την κοινωνία, την οποία μελετά σε όλες της τις εκφάνσεις. Είναι απογοητευτικό να λείπει από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ένα μάθημα που δίνει εξηγήσεις στους μαθητές για σύγχρονα κοινωνικά θέματα, δημιουργώντας κοινωνική προοπτική. Αν θέλουμε οι αυριανοί ενήλικες να ζουν σε μια κοινωνία την οποία έστω και λίγο έχουν μελετήσει και όχι απλά ζήσει, το μάθημα της Κοινωνιολογίας έχει θέση στις Πανελλήνιες.