Κύρια υπουργέ,
Νομίζω ότι τα σχόλια των υπολοίπων σε μεγάλο βαθμό με καλύπτουν και σας βοηθάνε να αντιληφθείτε την αδικία που δημιουργείτε με το συγκεκριμένο άρθρο.
Επιτρέψτε μου παρακαλώ να αναφερθώ στις κοινωνικές και ψυχολογικές προεκτάσεις του συγκεκριμένου ζητήματος κυρίως σε ότι αφορά τους μαθητές των προτύπων που διανύουν την πιο ευαίσθητη και "επικίνδυνη" ηλικία της ζωής τους.
Όπως ενδεχομενως να γνωρίζετε στις ηλικίες αυτές δημιουργούνται και σφυρηλατούνται σχέσεις ζωής. Επίσης γνωρίζετε ότι τα γυμνάσια και λύκεια ως επί το πλείστον συστεγάζονται και παρότι τυπικώς θεωρούνται ξεχωριστές οντότητες στην πράξη αποτελούν συνέχεια.
Δεν ισχύει το ίδιο με την μετάβαση των παιδιων από το δημοτικό στο γυμνάσιο όπου όλος ο μαθητικούς πληθυσμός αλλάζει περιβάλλον ούτε στη μετάβαση από το λύκειο στο πανεπιστήμιο.
Ως εκ τούτου θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας στο κομμάτι που αφορά τους αποτυχοντες μαθητές των εξετάσεων για την εισαγωγή στο λύκειο που ήδη φοιτούν σε πρότυπο σχόλιο. Η τιμωρία των μαθητών αυτών είναι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Αναγκάζετε τα παιδιά αυτά να πάνε σε ένα νέο σχόλιο όπου η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών γνωρίζονται ήδη 3 χρονια και έχουν ήδη δημιουργήσει τον κύκλο τους. Επιπλέον του ψυχολογικού βάρους της αποτυχίας επιβάλλεται σε αυτούς τους μαθητές να ξεκινήσουν την κοινωνικοποίηση τους από την αρχή.
Δεδομένου λοιπόν ότι οι άριστοι της ελληνικής κοινωνίας δεν θα έπρεπε να είναι μόνο αυτοί που λύνουν καλά εξισώσεις η αναπτύσσουν πλήρως ένα κείμενο αλλά οι ολοκληρωμένες προσωπικότητες ως προς την εκπαίδευση την παιδεία τους και τα κοινωνικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά τους θεωρώ τουλάχιστον ατυχές το συγκεκριμένο άρθρο
Με τιμή
Πανετας γεωργιος
Κύρια υπουργέ, Νομίζω ότι τα σχόλια των υπολοίπων σε μεγάλο βαθμό με καλύπτουν και σας βοηθάνε να αντιληφθείτε την αδικία που δημιουργείτε με το συγκεκριμένο άρθρο. Επιτρέψτε μου παρακαλώ να αναφερθώ στις κοινωνικές και ψυχολογικές προεκτάσεις του συγκεκριμένου ζητήματος κυρίως σε ότι αφορά τους μαθητές των προτύπων που διανύουν την πιο ευαίσθητη και "επικίνδυνη" ηλικία της ζωής τους. Όπως ενδεχομενως να γνωρίζετε στις ηλικίες αυτές δημιουργούνται και σφυρηλατούνται σχέσεις ζωής. Επίσης γνωρίζετε ότι τα γυμνάσια και λύκεια ως επί το πλείστον συστεγάζονται και παρότι τυπικώς θεωρούνται ξεχωριστές οντότητες στην πράξη αποτελούν συνέχεια. Δεν ισχύει το ίδιο με την μετάβαση των παιδιων από το δημοτικό στο γυμνάσιο όπου όλος ο μαθητικούς πληθυσμός αλλάζει περιβάλλον ούτε στη μετάβαση από το λύκειο στο πανεπιστήμιο. Ως εκ τούτου θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας στο κομμάτι που αφορά τους αποτυχοντες μαθητές των εξετάσεων για την εισαγωγή στο λύκειο που ήδη φοιτούν σε πρότυπο σχόλιο. Η τιμωρία των μαθητών αυτών είναι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Αναγκάζετε τα παιδιά αυτά να πάνε σε ένα νέο σχόλιο όπου η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών γνωρίζονται ήδη 3 χρονια και έχουν ήδη δημιουργήσει τον κύκλο τους. Επιπλέον του ψυχολογικού βάρους της αποτυχίας επιβάλλεται σε αυτούς τους μαθητές να ξεκινήσουν την κοινωνικοποίηση τους από την αρχή. Δεδομένου λοιπόν ότι οι άριστοι της ελληνικής κοινωνίας δεν θα έπρεπε να είναι μόνο αυτοί που λύνουν καλά εξισώσεις η αναπτύσσουν πλήρως ένα κείμενο αλλά οι ολοκληρωμένες προσωπικότητες ως προς την εκπαίδευση την παιδεία τους και τα κοινωνικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά τους θεωρώ τουλάχιστον ατυχές το συγκεκριμένο άρθρο Με τιμή Πανετας γεωργιος