Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παπαδοπούλου Κ | 3 Μαΐου 2020, 10:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη είναι απαράδεκτη.Δεν έρχεται με αυτό το τρόπο η βελτίωση του σχολείου.Παραμελείτε για άλλη μια φορά η διαφορετικότητα των μαθητών,οι ανάγκες τους,ο διαφορετικός ρυθμός μάθησης και φυσικά οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που χρειάζονται παράλληλη στήριξη. Με τόσα παιδιά στη τάξη ποιανού ρυθμό θα ακολουθήσει ο εκπαιδευτικός; Ποιον θα πρώτουποστηρίξει; Πως θα ανταπεξέλθουν οι μαθητές; Δεν γνωρίζετε το χώρο της εκπαίδευσης και ικανοποιείται μόνο συμφέροντα.