Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αναστασία | 3 Μαΐου 2020, 10:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τόσο τα λατινικά όσα και η κοινωνιολογία είναι δύο εντελώς διαφορετικά αντικείμενα, τα οποία καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες στους υποψηφίους για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα λατινικά δεν μπορούν να βοηθήσουν τους υποψηφίους μαθητές που ενδιαφέρονται για σχολές νομικών, πολιτικών και κοινωνικών επιστημών, εν αντιθέσει με την κοινωνιολογία που θα προετοιμάσει τους υποψηφίους. Φέτος για πρώτη φορά το μάθημα της κοινωνιολογίας αποτελεί πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, κερδίζοντας το ενδιαφέρον των μαθητών και εκπαιδευτικών. Τα παιδιά στο μάθημα της κοινωνιολογίας βρήκαν ενδιαφέρον καθώς ασχολήθηκαν με θέματα που αφορούν την καθημερινότητά τους. Αυτή τη στιγμή θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σε οποιαδήποτε αλλαγή, αλλά και να σεβαστούμε τους μαθητές μας. Υπάρχουν τόσες ενστάσεις από μαθητές και εκπαιδευτικούς για την παραμονή της κοινωνιολογίας στις πανελλήνιες, τις οποίες θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη.