Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Τυγχάνει να είμαι ξάδερφος ενός μαθητή της Α Γυμνασίου του σχολείου των Αναβρύτων και γνωρίζω πόσο δύσκολο ήταν να μπορέσουν αυτά τα παιδιά μπουν σε αυτό το σχολείο γιατί απαιτούσε πολλές ώρες διάβασματος, πάνω από το συνηθισμένο, σε μια ηλικία όπου τα παιδιά οφείλουν να έχουν και ελεύθερο χρόνο για να παίζουν. Ωστόσο τα παιδιά αυτά και οι οικογένειές τους μπήκαν σε μια διαδικασία με πολύ υψηλό ανταγωνισμό και αρκετά έξοδα σε μια δύσκολη, οικονομικά, περίοδο η οποία θυμίζει πανελλήνιες και πέτυχαν την εισαγωγή τους στο σχολείο. Στα σχολεία αυτά τα παιδιά αξιολογούνται συνεχώς από διαγωνίσματα και κάθε εβδομάδα έχουν πολλές εργασίες(ορισμένες φορές ο αριθμός τους είναι υπερβολικά υψηλός) οι οποίες δημιουργούν επιπλέον πίεση, απαιτούν υψηλή συγκέντρωση και πολύ χρόνο διάβασματος για να έχουν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα ακόμα και από τους καλύτερους μαθητές. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια συνεχής αξιολόγηση των μαθητών από το σχολείο και δεν χρειάζεται η προσθήκη νέων εξετάσεων.
Αν αυτό το άρθρο γίνει νόμος του κράτους τότε θα πρόκειται για αδικία κατά των μαθητών που βρίσκονται αυτή την στιγμή στα πρότυπα σχολεία καθώς και των παιδιών που σκοπεύουν να μπουν σε αυτή την ψυχολογικά επίπονη διαδικασία σε μια τρυφερή ηλικία όπως είναι αυτή της εφηβείας. Οφείλεται να προφυλάξετε αυτά τα παιδιά καθώς θα αναγκαστούν να περάσουν για 2η φορά μέσα σε σύντομο διάστημα μια περίοδο πολύ μεγάλου άγχους και πίεσης πριν πάνε στο Λύκειο όπου θα πρέπει να δώσουν την μάχη των πανελληνίων η οποία σε ένα βαθμό μπορεί να καθορίσει το μέλλον τους.
Για αυτούς τους λόγους εκτιμώ ότι θα ήταν καλό να αποσύρετε αυτό το άρθρο.
Με εκτίμηση,
Άγγελος Σ.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Τυγχάνει να είμαι ξάδερφος ενός μαθητή της Α Γυμνασίου του σχολείου των Αναβρύτων και γνωρίζω πόσο δύσκολο ήταν να μπορέσουν αυτά τα παιδιά μπουν σε αυτό το σχολείο γιατί απαιτούσε πολλές ώρες διάβασματος, πάνω από το συνηθισμένο, σε μια ηλικία όπου τα παιδιά οφείλουν να έχουν και ελεύθερο χρόνο για να παίζουν. Ωστόσο τα παιδιά αυτά και οι οικογένειές τους μπήκαν σε μια διαδικασία με πολύ υψηλό ανταγωνισμό και αρκετά έξοδα σε μια δύσκολη, οικονομικά, περίοδο η οποία θυμίζει πανελλήνιες και πέτυχαν την εισαγωγή τους στο σχολείο. Στα σχολεία αυτά τα παιδιά αξιολογούνται συνεχώς από διαγωνίσματα και κάθε εβδομάδα έχουν πολλές εργασίες(ορισμένες φορές ο αριθμός τους είναι υπερβολικά υψηλός) οι οποίες δημιουργούν επιπλέον πίεση, απαιτούν υψηλή συγκέντρωση και πολύ χρόνο διάβασματος για να έχουν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα ακόμα και από τους καλύτερους μαθητές. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια συνεχής αξιολόγηση των μαθητών από το σχολείο και δεν χρειάζεται η προσθήκη νέων εξετάσεων. Αν αυτό το άρθρο γίνει νόμος του κράτους τότε θα πρόκειται για αδικία κατά των μαθητών που βρίσκονται αυτή την στιγμή στα πρότυπα σχολεία καθώς και των παιδιών που σκοπεύουν να μπουν σε αυτή την ψυχολογικά επίπονη διαδικασία σε μια τρυφερή ηλικία όπως είναι αυτή της εφηβείας. Οφείλεται να προφυλάξετε αυτά τα παιδιά καθώς θα αναγκαστούν να περάσουν για 2η φορά μέσα σε σύντομο διάστημα μια περίοδο πολύ μεγάλου άγχους και πίεσης πριν πάνε στο Λύκειο όπου θα πρέπει να δώσουν την μάχη των πανελληνίων η οποία σε ένα βαθμό μπορεί να καθορίσει το μέλλον τους. Για αυτούς τους λόγους εκτιμώ ότι θα ήταν καλό να αποσύρετε αυτό το άρθρο. Με εκτίμηση, Άγγελος Σ.