Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Θεοδόσης Νικολαϊδης | 3 Μαΐου 2020, 11:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H γνώση της Λατινικής γλώσσας είναι ένα από τα στοιχεία που μας συνδέουν με την δυτική Ευρώπη. Ο Βιργίλιος, ο Κικέρωνας, ο Σενέκας, ο Αυγουστίνος είναι κολώνες του ευρωπαϊκού πολιτισμού που δεν μπορούμε να αγνοούμε, αν θέλουμε να μπορούμε να συνεννοούμεθα με τους εταίρους μας. Η καλή κατανόηση αυτών και άλλων θεμελιωδών κειμένων ―στα μέσα του 17ου αιώνα ο Σπινόζα στα λατινικά έγραφε― προϋποθέτει τη γνώση της γλώσσας. Δάσκαλοι που θα διδάξουν την ευρωπαϊκή ιστορία και τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, ερευνητές που θα βαθύνουν τη γνώση του, θα λείψουν αν καταργηθεί η διδασκαλία της Λατινικής γλώσσας. Μετά από μερικά χρόνια, οι συνέπειες θα είναι ολέθριες· δεν θα υπάρχουν άνθρωποι να διδάξουν με επάρκεια την ευρωπαϊκή ιστορία κι οι επόμενες γενηές θα αγνοούν όχι μόνο τον Βιργίλιο και τον Αυγουστίνο αλλά και τον Δάντη και τον Σαίξπηρ.