Καλησπέρα σας,
σχετικά με το άρθρο 18 παραθέτω επιγραμματικά, δεδομένου ότι όλες σχεδόν οι πτυχές έχουν καλυφθεί εκτενώς
* Οι εξετάσεις αυτές είναι στην ουσία τους τιμωρία και όχι επιβράβευση. Οι εξετάσεις οφείλουν να είναι εισαγωγικές και όχι "εξόδου"
* Σκοπός των προτύπων δεν είναι η ανέυρεση των άριστων αρίστων.
* Οι εξετάσεις αυτές υπονοούν ανικανότητα εκ μέρους των προτύπων να διατηρήσουν εσωτερικά υψηλό επίπεδο διδασκαλίας στην κρίσιμη μάζα των μαθητών
* Ποιό είναι το κρητίριο επιτυχίας των προτύπων και ποιό θα είναι αν μόνο οι αριστοι των αρίστων μετέχουν σε αυτά;
*Περισσότερα φροντιστηρια επιβαρύνουν οικονομικά αλλά και ψυχολογικά γονείς και μαθητές.
*Οι μαθητές αποπέμπονται και φυτεύονται σε ένα νέο περιβάλλον ως χαμένοι, ίσως για μισή λάθος απάντηση, μιας στιγμής.
*Σκεφτείτε ότι όλα τα παιδιά στα ίδια πανεπιστημιακά ιδρύματα θα συνεχίσουν τις σπουδες τους.
Καλησπέρα σας, σχετικά με το άρθρο 18 παραθέτω επιγραμματικά, δεδομένου ότι όλες σχεδόν οι πτυχές έχουν καλυφθεί εκτενώς * Οι εξετάσεις αυτές είναι στην ουσία τους τιμωρία και όχι επιβράβευση. Οι εξετάσεις οφείλουν να είναι εισαγωγικές και όχι "εξόδου" * Σκοπός των προτύπων δεν είναι η ανέυρεση των άριστων αρίστων. * Οι εξετάσεις αυτές υπονοούν ανικανότητα εκ μέρους των προτύπων να διατηρήσουν εσωτερικά υψηλό επίπεδο διδασκαλίας στην κρίσιμη μάζα των μαθητών * Ποιό είναι το κρητίριο επιτυχίας των προτύπων και ποιό θα είναι αν μόνο οι αριστοι των αρίστων μετέχουν σε αυτά; *Περισσότερα φροντιστηρια επιβαρύνουν οικονομικά αλλά και ψυχολογικά γονείς και μαθητές. *Οι μαθητές αποπέμπονται και φυτεύονται σε ένα νέο περιβάλλον ως χαμένοι, ίσως για μισή λάθος απάντηση, μιας στιγμής. *Σκεφτείτε ότι όλα τα παιδιά στα ίδια πανεπιστημιακά ιδρύματα θα συνεχίσουν τις σπουδες τους.