Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Βιργινία Γ. | 3 Μαΐου 2020, 11:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς η σημερινή κατάσταση έχει ως εξής: μαθητές που επιθυμούν μία συγκεκριμένη ξένη γλώσσα και τελικά αναγκάζονται να μάθουν άλλη, ξενόγλωσσα τμήματα έως και 27 μαθητών προκειμένου να εξοικονομηθεί ανθρώπινο υλικό, εξουθένωση των εκπαιδευτικών ξένης γλώσσας λόγω μετακίνησης από μονάδα σε μονάδα για κάλυψη όσο γίνεται περισσότερων διδ. ωρών, ατελές διδακτικό υλικό και καθόλου ανταγωνίσιμο μάθημα ως προς το εύρος διδακτικών ωρών σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα. Αν θέλουμε ένα σύγχρονο σχολείο πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα στους μαθητές μας να μαθαίνουν Αγγλικά ως πρώτη ξένη γλώσσα και Γερμανικά/Γαλλικά ως δεύτερη ξεκινώντας από το Δημοτικό και φτάνοντας ως τη Γ Λυκείου με παράλληλη διδασκαλία και των δύο γλωσσών. Ας συνδεθεί και η δεύτερη ξένη γλώσσα με Πιστοποίηση ενισχύοντας τις ώρες διδασκαλίας και το διδακτικό υλικό ώστε να προσφέρεται μάθημα σύγχρονο και στοχευμένο, όπως υπαγορεύει το πλαίσιο της ΕΕ για την ενίσχυση της πολυγλωσσίας.