Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ναταλία Μ. | 3 Μαΐου 2020, 11:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών κρίνεται αναγκαία και για τη διδασκαλία και για την εξέταση του μαθήματος στα συναφή γνωστικά αντικείμενα. Η λατινική λογοτεχνία διαμορφώθηκε υπό τη γόνιμη επιρροή της αρχαίας ελληνικής χωρίς να αποτελεί άγονη μίμησή της. Και οι δύο μαζί εκφράσεις της αρχαιότητας αναβίωσαν στην εποχή της Αναγέννησης που οδήγησε στον σύγχρονο δυτικό κόσμο και την κουλτούρα του. Η οποιαδήποτε συζήτηση περί της αναγκαιότητας των λατινικών σπουδών θα ήταν μάλλον δείγμα αμάθειας.