Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 3 Μαΐου 2020, 11:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεδομένου ότι πρόκειται για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, πρέπει φυσικά να λάβουμε υπόψη τις ανάγκες της. Νομίζω ότι απατώνται όσοι νομίζουν ότι μία γλώσσα μπορεί να διδαχτεί ξαφνικά στα τεράστια ακροατήρια των Πανεπιστημίων μας μέσα σε ένα ή δύο εξάμηνα. Δυστυχώς, για λόγους που δεν χρειάζεται να συζητηθούν εδώ, το Τμήμα Φιλολογίας στο ΕΚΠΑ, παραδείγματος χάρη, διαθέτει μόνο 9-10 μαθήματα Λατινικών (υποχρεωτικά μόνο τα 8 και μόνο για την κατεύθυνση Κλασικής Φιλολογίας). Αν το ένα ή τα δύο από αυτά (Α και Β εξάμηνο) "χαθούν" για να διδαχθούν οι φοιτητές χωρίς καμία βάση την λατινική γλώσσα, οι φοιτητές θα έχουν λιγότερες ευκαιρίες για επαφή με την Λατινική Λογοτεχνία, την οποία θα αναγκαστούν μάλιστα να μελετήσουν με αρκετές δυσκολίες λόγω ελλιπούς εξοικείωσης με την γλώσσα. Αντίθετα, θεωρώ πιο εφικτό να εξοικειωθεί κανείς με βασικές αρχές, πορίσματα, εκπροσώπους κ.λπ. μιας επιστήμης, όπως συμβαίνει σε όλα τα πανεπιστημιακά Τμήματα με τα Εισαγωγικά μαθήματα. Η γνώση λατινικών είναι απαραίτητη για τα Τμήματα των Φιλοσοφικών Σχολών και όχι μόνο. Ας μην καταφέρουμε ακόμη ένα πλήγμα στις Κλασικές Σπουδές.