Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Είμαι μαθητής της Β’ τάξης του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων. Πρόσφατα ενημερώθηκα ότι σύμφωνα με το άρθρο 18 εγώ και οι συμμαθητές μου πρόκειται να ξαναδώσουμε εξετάσεις για την εισαγωγή μας στο Λύκειο. Το γεγονός αυτό μας άγχωσε αλλά και μας προβλημάτισε πολύ.
Πριν από την είσοδό μας σε πρότυπο σχολείο ήμασταν ενήμεροι ότι επρόκειτο να φοιτήσουμε εκεί τα υπόλοιπα έξι χρόνια της μαθητικής μας ζωής μέχρι το πανεπιστήμιο. Το δεδομένο αυτό μας ώθησε στο να αποφασίσουμε να αφιερώσουμε πολύτιμο χρόνο στο διάβασμα για τις εισαγωγικές εξετάσεις που απαιτούνταν. Όπως καταλαβαίνετε, αν ξέραμε ότι μπορεί να μην έχουμε την ευκαιρία να περάσουμε στο αντίστοιχο πρότυπο Λύκειο οι απόφασή μας σίγουρα θα επηρεαζόταν σε μεγάλο βαθμό. Αν όντως ο σκοπός αυτής της κίνησης από μέρος του Υπουργείου είναι η καλύτερη αξιολόγηση για εμάς, υπάρχουν άλλοι τρόποι να επιτευχθεί αυτό. Για παράδειγμα, η δυσκολότερη εισαγωγή σε πρότυπα σχολεία ή ακόμα οι απαιτητικότερες εξετάσεις μεταξύ των βαθμίδων, είναι σίγουρα αποτελεσματικότερες μέθοδοι καλύτερης αξιολόγησης των μαθητών.
Ελπίζω να λάβετε σοβαρά υπόψη τους προβληματισμούς μας και να αναθεωρήσετε το συγκεκριμένο άρθρο. Άλλωστε, το να κατατίθεται ένα τέτοιου είδους νομοσχέδιο εν μέσω πανδημίας χωρίς μάλιστα να υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης μόνο ψυχολογική πίεση μπορεί να μας προκαλέσει. Σίγουρα πάντως δεν προσφέρει κάτι στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης.
Με εκτίμηση,
μαθητής της Β΄ Γυμνασίου
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Είμαι μαθητής της Β’ τάξης του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων. Πρόσφατα ενημερώθηκα ότι σύμφωνα με το άρθρο 18 εγώ και οι συμμαθητές μου πρόκειται να ξαναδώσουμε εξετάσεις για την εισαγωγή μας στο Λύκειο. Το γεγονός αυτό μας άγχωσε αλλά και μας προβλημάτισε πολύ. Πριν από την είσοδό μας σε πρότυπο σχολείο ήμασταν ενήμεροι ότι επρόκειτο να φοιτήσουμε εκεί τα υπόλοιπα έξι χρόνια της μαθητικής μας ζωής μέχρι το πανεπιστήμιο. Το δεδομένο αυτό μας ώθησε στο να αποφασίσουμε να αφιερώσουμε πολύτιμο χρόνο στο διάβασμα για τις εισαγωγικές εξετάσεις που απαιτούνταν. Όπως καταλαβαίνετε, αν ξέραμε ότι μπορεί να μην έχουμε την ευκαιρία να περάσουμε στο αντίστοιχο πρότυπο Λύκειο οι απόφασή μας σίγουρα θα επηρεαζόταν σε μεγάλο βαθμό. Αν όντως ο σκοπός αυτής της κίνησης από μέρος του Υπουργείου είναι η καλύτερη αξιολόγηση για εμάς, υπάρχουν άλλοι τρόποι να επιτευχθεί αυτό. Για παράδειγμα, η δυσκολότερη εισαγωγή σε πρότυπα σχολεία ή ακόμα οι απαιτητικότερες εξετάσεις μεταξύ των βαθμίδων, είναι σίγουρα αποτελεσματικότερες μέθοδοι καλύτερης αξιολόγησης των μαθητών. Ελπίζω να λάβετε σοβαρά υπόψη τους προβληματισμούς μας και να αναθεωρήσετε το συγκεκριμένο άρθρο. Άλλωστε, το να κατατίθεται ένα τέτοιου είδους νομοσχέδιο εν μέσω πανδημίας χωρίς μάλιστα να υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης μόνο ψυχολογική πίεση μπορεί να μας προκαλέσει. Σίγουρα πάντως δεν προσφέρει κάτι στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Με εκτίμηση, μαθητής της Β΄ Γυμνασίου