Υπάρχουν στοιχεία πως όταν αναγράφονταν η διαγωγή στους τίτλους των μαθητών/τριων πως οι μαθητές/τριες συμμορφώνονταν; Θα ήταν προτιμότερο να επανέλθει ο θεσμός της διαμεσολάβησης.Ο σεβασμός στον εαυτό μας και στον άλλον δεν εξασφαλίζεται με την αναγραφή της διαγωγής.Περισσότερο μοιάζει να τιμωρείται ο/η μαθητές/τρια και να περιθωριοποιείται.
Υπάρχουν στοιχεία πως όταν αναγράφονταν η διαγωγή στους τίτλους των μαθητών/τριων πως οι μαθητές/τριες συμμορφώνονταν; Θα ήταν προτιμότερο να επανέλθει ο θεσμός της διαμεσολάβησης.Ο σεβασμός στον εαυτό μας και στον άλλον δεν εξασφαλίζεται με την αναγραφή της διαγωγής.Περισσότερο μοιάζει να τιμωρείται ο/η μαθητές/τρια και να περιθωριοποιείται.