Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΠΟΥΡΑ Π. | 3 Μαΐου 2020, 12:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Σε ένα ταχύτατο μεταβαλλόμενο κόσμο που μαστίζεται από κρίσεις υγειονομικές, οικονομικές, περιβαλλοντικές, η διδασκαλία της Κοινωνιολογίας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως μάθημα Κατεύθυνσης των Ανθρωπιστικών Σπουδών, συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, στη βαθύτερη κατανόηση και ανάλυση των κοινωνικών φαινομένων, καθώς και στην ενεργοποίηση - παρότρυνση των μαθητών, ώστε να λειτουργήσουν ως ενεργοί πολίτες της σύγχρονης κοινωνίας. Γι' αυτό υπάρχει η αναγκαιότητα της διατήρησης του μαθήματος της Κοινωνιολογίας ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Καλούμε το Υπουργείο να επαναξιολογήσει τη στάση του και να ανακαλέσει την αδικαιολόγητη απόφασή του για την αφαίρεση του μαθήματος και αντικατάστασή του από το μάθημα των Λατινικών.