Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη Βέντζας Δημήτριος | 1 Ιανουαρίου 2011, 23:51
Ένα απο τα βασικότερα προβλήματα της Γ! βάθμιας εκπαίδευσης είναι ότι διοικούν (όχι πάντα) άνθρωποι θεωρητικοί, που δεν έχουν εργαστεί ή παραγάγει ποτέ με κόπο. Ανάμεσα σε 10 καθηγητές στα ΤΕΙ, απο τους οποίους 2 είναι άριστοι, 2 καλοί, 2 μέτριοι, 2 κακοι και 2 τυχοδιώκτες παίζουν για διοίκηση οι 4 τελευταίοι. Επιστήμονες με άριστα 5 στο πτυχίο τους και ανύπαρκτη σύνδεση με την παραγωγη. Τώρα μας προέκυψαν και οι managers. Για να διοικεις πρεπει να έχεις εμπειρίες και αντικείμενο ΕΡΓΟΥ. Το management είναι εργαλείο απλά. Η σύνδεση της Γ! βάθμιας εκπαίδευσης με την παραγωγή πρέπει να στηριχθεί σε ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ και όχι Γενικών Μαθημάτων (όχι ότι δεν υπάρχουν και εξαιρέσεις, που ας με συγχωρέσουν). Έχουμε πολιτικοποιήσει και κομματικοποιήσει την διαφορετικότητα. Ζούμε σε παρατεταμένο Εμφύλιο.