Είναι σημαντικό οι δεξιότητες που προσπαθεί αυτή η πρόταση να ενισχύσει να μη γίνουν ένα ακόμη 'μάθημα' το οποίο τα παιδιά παθητικά παρακολουθούν. Αντί για την ένταξη ειδικοτήτων που αποσπασματικά θα καλύπτουν τους τομείς αυτούς θα είχε περισσότερο νόημα η αλλαγή της συνολικής πρακτικής, εστιάζοντας ιδιαίτερα στη μάθηση και το παιχνίδι στον εξωτερικό χώρο, μέσα από την επιμόρφωση των δασκάλων και την κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου και των υλικών.
Είναι σημαντικό οι δεξιότητες που προσπαθεί αυτή η πρόταση να ενισχύσει να μη γίνουν ένα ακόμη 'μάθημα' το οποίο τα παιδιά παθητικά παρακολουθούν. Αντί για την ένταξη ειδικοτήτων που αποσπασματικά θα καλύπτουν τους τομείς αυτούς θα είχε περισσότερο νόημα η αλλαγή της συνολικής πρακτικής, εστιάζοντας ιδιαίτερα στη μάθηση και το παιχνίδι στον εξωτερικό χώρο, μέσα από την επιμόρφωση των δασκάλων και την κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου και των υλικών.