Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Σίσσυ Μαμάη | 3 Μαΐου 2020, 12:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά τη διδασκαλία 2ης ξένης γλώσσας θεωρώ ότι οι επιλογές θα πρέπει να είναι περισσότερες,ενδεικτικά Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά και να διασφαλίζεται ότι όσοι μαθητές επιλέξουν ως δεύτερη ξένη γλώσσα πχ τα Γερμανικά θα μπορούν να το παρακολουθήσουν και θα υποχρεούνται στην επιλογή μιας άλλης 2ης γλώσσας λόγω έλλειψης ελάχιστου αριθμού μαθητών ή απουσιά δασκάλου. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει μέριμνα για αυτό. Θα ήταν καλό επίσης, η διδασκαλία αυτή να συνδέεται για όποιον το επιθυμεί με κάποιο Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και να υπάρχει συνέχεια στη διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και να ακολουθείται ενιαίο πρόγραμμα σπουδών καθόλη τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης των μαθητών. Όσον αφορά τη Φυσική Αγωγή θεωρώ ότι οι μαθητές πρέπει να διδάσκονται και να αποκτούν εικόνα για μια πληθώρα αθλημάτων στη διάρκεια του δημοτικού, ώστε να μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν με ποιό άθλημα ενδεχομένως θα ήθελαν να ασχοληθούν πιο εντατικά και ίσως αγωνιστικά. Βασικό άθλημα θεωρώ ότι πρέπει να είναι η κολύμβηση, καθώς θεωρώ απαράδεκτο στην Ελλάδα με τόση μεγάλη έκταση θαλασσών να πνίγονται παιδιά από άγνοια σωστής κολύμβησης. Όσον αφορά τη διδασκαλία ΤΠΕ, θεωρώ ότι πρέπει να αυξάνεται σταδιακά σε περισσότερες της 1 ώρας. Οι ΤΠΕ αποτελούν ήδη και θα αποτελέσουν και στο μέλλον βασικό εφόδιο των παιδιών μας στην αγορά εργασίας. Βασική μέριμνα πρέπει να ληφθεί για την προστασία από την πλοήγηση στο διαδίκτυο και τους σχετικούς κινδύνους. Δεδομένου ότι οι εξελίξεις στον τομέα ΤΠΕ αλλάζουν συνέχεια, το πρόγραμμα σπουδών πρέπει να επικαιροποιείται. Εξ ίσου βασικό είναι οι ΤΠΕ να αποτελέσουν υποστηρικτικό εργαλείο και για τη διδασκαλία των υπόλοιπων μαθημάτων και να εκπαιδευτούν όλοι οι δάσκαλοι/καθηγητές προς την κατεύθυνση αυτή. Η Ιστορία και εν γένει όλα τα μαθήματα πρέπει να διδάσκονται με γνώμονα την ουσιαστική μάθηση και σε καμία περίπτωση την παπαγαλία. Η Ιστορία δεν πρέπει να εστιάζει στη στεγνή απομνημόνευση ημερομηνιών και γεγονότων αλλά στην ερμηνεία αυτών και πως αυτά επηρέασαν την μετέπειτα πορεία μιας χώρας.