Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελίντα Καλπογιάννη | 3 Μαΐου 2020, 12:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του ελάχιστου αριθμού μαθητών ανά τάξη σε 20 είναι ένα μεγάλο πλήγμα για τα Δημόσια σχολεία, τόσο σε γειτονιές πόλεων με μικρό πληθυσμό παιδιών, αλλά ακόμη περισσότερο στην επαρχία. Οι τάξεις με μικρό αριθμό παιδιών ενισχύουν τη μάθηση, τη συμμετοχή και την κοινωνική ένταξη όλων των παιδιών και υποστηρίζουν το έργο των δασκάλων που συχνά καλούντια να καλύψουν παιδιά με αυξημένες ανάγκες, σε συνθήκες μακριά από τις ιδανικές και με ελάχιστη υποστήριξη. Τα μικρά σχολεία ενισχύουν επίσης την αίσθηση της κοινότητας, ενώ τα σχολεία μεγαθήρια οξύνουν τα κοινωνικά προβλήματα, όπως ο εκφοβισμός.