Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γ. Καλογερόπουλος | 3 Μαΐου 2020, 13:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως γονιός δύο παιδιών, που τελείωσαν το θεωρητικό προσανατολισμό με εξεταζόμενο μάθημα τα Λατινικά, δηλώνω με λύπη μου ότι στο σχολείο δε διδάχθηκαν ούτε μια σελίδα από το βιβλίο της Κοινωνιολογίας. Το μάθημα είχε ανατεθεί σε φιλολόγους, οι οποίοι έπαιρναν τις ώρες και τις χρησιμοποιούσαν για τα μαθήματά της ειδικότητάς τους. Αυτή είναι η μοίρα των μαθημάτων της γενικής παιδείας στη Γ Λυκείου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα και τα δυο παιδιά μου να στερηθούν τις εισαγωγικές γνώσεις που χρειάζονταν, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πανεπιστημιακών τμημάτων που πέτυχαν. Τα Λατινικά παπαγαλίστηκαν, για να ξεχαστούν αμέσως μετά τις εξετάσεις. Στην εποχή που ζούμε, χρήσιμο θα ήταν για όλους μας να πάψουμε να στρουθοκαμηλίζουμε. Στην παιδεία ζητούμενο είναι ο εκσυγχρονισμός και όχι το πισωγύρισμα. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση οφείλει να εισαγάγει τα παιδιά σε όλα τα γνωστικά πεδία και να τους αφήνει ευρύ περιθώριο της επιλογής. Θεωρώ ότι οι κοινωνικές επιστήμες πρέπει να ενισχυθούν και να εξετάζονται σε αυτές πανελλαδικά, όσα παιδιά τις επιλέγουν. Επίσης θεωρώ ότι τα μαθήματα γενικής παιδείας, πρέπει να διδάσκονται μέχρι τη Β’ Λυκείου, διότι το εξετασιοκεντρικό σύστημα της Γ’ Λυκείου, τα αχρηστεύει στην πράξη. Ελπίζω να επικρατήσει η σύνεση κι η λογική και όχι οι αστείες ιδεοληψίες, περί δεξιών και αριστερών επιστημών. Με εκτίμηση