Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ. | 3 Μαΐου 2020, 13:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Κεραμέως, αξιότιμη κα Ζαχαράκη, Δεν είμαι υπέρμαχος της Αριστεράς, όμως μπορώ να πω πως η ανταλλαγή του μαθήματος των Λατινικών με το μάθημα της Κοινωνιολογίας στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα πρίν από δύο χρόνια ήταν μία εύστοχη αλλαγή, η οποία είναι υπέρ των μαθητών. Αυτό συμβαίνει γιατί, σε αντίθεση με το πρώτο, η Κοινωνιολογία διδάσκει αρχές και αξίες που οπλίζουν τον μαθητή της Γ' Λυκείου με τα απαραίτητα εφόδια για το δύσκολο ταξίδι του στον κόσμο των ενηλίκων. Δεν είναι πρέπον να μην γνωρίζει η ελληνική νεολαία ανθρώπους σαν τον Εμίλ Ντυρκέμ, ο οποίος με τη μελέτη του για την αυτοκτονία ελυσε μεγάλα ζητήματα τα οποία θα βασάνιζαν μέχρι και σήμερα τους ψυχιάτρους και τους ψυχολόγους, ή τον Καρλ Μαρξ, ο οποίος με τις θεωρίες του σημάδεψε όσο κανείς άλλος τα γεγονότα του Ψυχρού Πολέμου, τον ελληνικό εμφύλιο του 1945 - 1949 και πολλά ακόμη. Οσον αφορά το μάθημα των Λατινικών, προτείνω δύο μη αφοριστικές λύσεις. Είτε να δημιουργηθεί ένα ακόμη επιστημονικό πεδίο με εξεταζόμενο μάθημα τα Λατινικά, είτε να μεταφερθεί η διδασκαλία του στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, για όλες τις ενδιαφερόμενες ειδικότητες. Κυρία Υπουργέ και κυρία Υφυπουργέ, Εκφράζω την ανάγκη να εισακουστούν οι ενστάσεις του καθηγητικού προσωπικού, καθώς επίσης και όλων των απλών πολιτών, όπως εμού, οι οποίοι αφιέρωσαν λίγο χρόνο για γόνιμη κριτική σε αυτό το νομοσχέδιο. Με εκτίμηση, Κωνσταντίνος Κ. Φοιτητής 2ου έτους Διοίκησης Επιχειρήσεων