Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ιστορικών και με πολύχρονη λειτουργία πειραματικών σχολείων συνδεδεμένων με ανώτερα ακαδημαϊκά ιδρύματα (όπως τα ΠΣΠΘ, ΠΣΠΑ, ΠΣΠΠ), ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΩΦΕΛΙΜΗ ΠΡΑΞΗ για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τα εν λόγω πειραματικά σχολεία είναι λιγοστά στην επικράτεια και ο ρόλος τους πολύτιμος. Αποτελούν χώρους έρευνας και δοκιμής νέων εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών μεθόδων.
Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΥΧΑΙΟΤΗΤΑΣ του δείγματος των μαθητών που συμμετέχουν – συνδιαμορφώνουν την ερευνητική διαδικασία καθώς και η διατήρηση του ενιαίου χαρακτήρα και της ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ τους, αποτελούν κύριες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη ΟΛΙΣΘΙΚΗΣ πειραματικής διαδικασίας, την εξαγωγή ΑΞΙΟΠΙΣΤΩΝ αποτελεσμάτων και την ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ εφαρμογή τους (αδιακρίτως "αρίστευσης") ως επιτάσσει η λειτουργία ενός ΔΗΜΟΣΙΟΥ σχολείου.
Οποιαδήποτε προτυποποίηση της λειτουργίας τους που αναιρεί τις παραπάνω συνθήκες καταργεί αυτομάτως την αποστολή πρωτοπορίας την οποία καλούνται να φέρουν εις πέρας και ΣΒΗΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΣΝΤΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΑΝΤΛΕΙ ΝΕΕΣ, ΒΕΛΤΙΩΜΈΝΕΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Με την βεβαιότητα ότι τα παραπάνω θα ληφθούν σοβαρά υπόψη σας.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ιστορικών και με πολύχρονη λειτουργία πειραματικών σχολείων συνδεδεμένων με ανώτερα ακαδημαϊκά ιδρύματα (όπως τα ΠΣΠΘ, ΠΣΠΑ, ΠΣΠΠ), ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΩΦΕΛΙΜΗ ΠΡΑΞΗ για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Τα εν λόγω πειραματικά σχολεία είναι λιγοστά στην επικράτεια και ο ρόλος τους πολύτιμος. Αποτελούν χώρους έρευνας και δοκιμής νέων εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών μεθόδων. Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΥΧΑΙΟΤΗΤΑΣ του δείγματος των μαθητών που συμμετέχουν – συνδιαμορφώνουν την ερευνητική διαδικασία καθώς και η διατήρηση του ενιαίου χαρακτήρα και της ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ τους, αποτελούν κύριες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη ΟΛΙΣΘΙΚΗΣ πειραματικής διαδικασίας, την εξαγωγή ΑΞΙΟΠΙΣΤΩΝ αποτελεσμάτων και την ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ εφαρμογή τους (αδιακρίτως "αρίστευσης") ως επιτάσσει η λειτουργία ενός ΔΗΜΟΣΙΟΥ σχολείου. Οποιαδήποτε προτυποποίηση της λειτουργίας τους που αναιρεί τις παραπάνω συνθήκες καταργεί αυτομάτως την αποστολή πρωτοπορίας την οποία καλούνται να φέρουν εις πέρας και ΣΒΗΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΣΝΤΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΑΝΤΛΕΙ ΝΕΕΣ, ΒΕΛΤΙΩΜΈΝΕΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. Με την βεβαιότητα ότι τα παραπάνω θα ληφθούν σοβαρά υπόψη σας.