Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα Μ. | 3 Μαΐου 2020, 13:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσωπικά και ως φιλόλογος αλλά και ως άνθρωπος πάνω από όλα, κρίνω απαραίτητη την ύπαρξη των λατινικών στο σχολείο, πολλώ δε μάλλω για όσους πρόκειται να ακολουθήσουν ανθρωπιστικές σπουδές. Είναι βασικός πυλώνας πολλών γλωσσών και το να καταργηθούν έδειξε μια ακόμη υποβάθμιση των κλασικών σπουδών στο σύνολο τους. Χάρηκα πολύ λοιπόν βλέποντας αυτή την έντονη πρόθεση του υπουργείου να επανέλθουν. Αναφορικά με την κοινωνιολογία το μόνο που θα ήθελα να τονίσω είναι πως θα έπρεπε να διδάσκεται με μεγαλύτερο ζήλο και επιμονή σε όλες τις τάξεις του σχολείου, διότι είναι ένα πολύ σημαντικό αντικείμενο εν γένει, δεν φρονώ όμως πως είναι απαραίτητο στο πλαίσιο πανελλαδικής εξέτασης. Τέλος, ελπίζω όλη αυτή η συζήτηση μεταξύ άλλων να οδηγήσει στην πολυπόθητη επαναφορά των λατινικών μας που τόσο λείπουν από το σχολείο και να είναι ένα βήμα για να πάρουν ξανά σιγά-σιγά οι κλασικές σπουδές τα πάνω τους!