ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ.
ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΞΟΔΕΨΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ,Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΤΩΧΑ ΛΑΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ.
Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΠΙΟ ΜΙΖΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΙΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ
1. ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΩΣΤΕ ΜΑ ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΣΚΟΠΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ.
2.ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΧΤΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ.
3.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΙΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ.
4.ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
5.ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ 5%.ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ.ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΠΛΑ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ,ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΡΟΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
6.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΥΠΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΕΝΤΑΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ...
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ?
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΙΡΙΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ?ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΧΗ...ΑΠΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ(ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ?
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ( ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΛΗΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ) ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ....
ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ. ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΞΟΔΕΨΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ,Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ. Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΤΩΧΑ ΛΑΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ. Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΠΙΟ ΜΙΖΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΙΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ 1. ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΩΣΤΕ ΜΑ ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΣΚΟΠΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ. 2.ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΧΤΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ. 3.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΙΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ. 4.ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. 5.ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ 5%.ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ.ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΠΛΑ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ,ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΡΟΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. 6.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΥΠΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΕΝΤΑΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ... ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ? ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΙΡΙΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ?ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΧΗ...ΑΠΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ(ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ? ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ( ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΛΗΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ) ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ....