Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Γεωργιάδου | 3 Μαΐου 2020, 13:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα εξεταζόμενα μαθήματα να είναι λιγότερα για να μην υπάρχει άγχος και πίεση, αλλά σε βάθος μάθηση. Η αύξηση των μαθημάτων εξέτασης ωθεί προς ένα εξετασιοκεντρικό και βαθμοκεντρικό χαρακτήρα εκπαίδευσης. Οι μαθητές επιδίδονται σε ένα αέναο κυνήγι στείρας απομνημόνευσης γνώσεων, οι οποίες συνήθως δεν έχουν πρακτική εφαρμογή. Ιδιαιτέρως για τους μαθητές που εντάσσονται στην ΕΕΑ αλυσιτελής αποβαίνει η αύξηση αυτή, καθώς ενισχύει το μη αποδοτικό άγχος και τους οδηγεί σε μαθησιακή παραίτηση. Το εξεταστικό σύστημα θέλει συζήτηση και προτάσεις από πολλούς φορείς για να μην οδηγεί στην σχολική διαρροή, ιδιαίτερα για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ και μαθησιακές δυσκολίες.